Sunday, 24 April 2016

No-purl crescent shawlette. Sallike kui kuusirp.



A quick stash busting project, shawlette. No purls, 1.3 - 2 skeins of worsted weight yarn, big needles. How cool is that! Would you like to test the pattern?

My project in Ravelry.


Tegin pausi tekilappide kudumises, et vahepeal midagi muud kududa. Kahjuks polegi midagi eriti teinud. Ideed tulevad ja lähevad, aga miski pole nagu "see". Seda mustrit alustasin peene sallilõngaga proovilappi kududes. Mõtlesin, et ka jämeda lõngaga näeb ehk hea välja. Sõbranna andis kunagi natuke üle toki efektlõnga, nüüd sai sellest sallike. Omaarust alustasin alumisest tipust laugjalt kasvava kolmnnurga kudumist. Lõpuks selgus, et sall tahtis hoopis teistpidi kuju võtta. Nüüd ongi hoopis kaelatagant alustatud kuusirp. Kudusin, kuni lõnga jätkus. Jäme lõng ja varras, pahempidiseid silmuseid pole, seega üks kiire jäägivähendaja :)

Lõngad-vardad ikka Ravelry's.






Sunday, 10 April 2016

Project of the Year 2016/6. Pitsilised Koekirjad ehk Suur Tegu 2016/6.



Next seven squares for my project are ready, 28 all together now. 
All of them can be seen on my Ravelry project page or in the blog, tag PitsilisedKoekirjad.

I found an error in pattern number VII, rows 13 -14 have to be omitted, the mock cable pattern doesn't match up otherwise.
I wanted to knit the pattern nr 121 as well, but I found it's not good for a square as it just increases at first rows.
I omitted stitches 23-24 in pattern nr VI, to fit two pattern repeats on the square. I love how the decreases are placed in this pattern.

I'm getting better with taking photos and editing the colour, much closer to the original now. :)



Järgmised seitse ruutu on valmis, kokku 28. Kõiki seni valminud ruute saab näha mu Ravelry lehel või blogis sildiga PitsilisedKoekirjad

Muster 110 moodustab mõnusa sooniku. Aurutasin lapi sirgeks.  Raamatufotol ei paista eriti midagi välja. 

Muster 121 jäi kudumata, sest ei sobi tekiruuduks. Esimestel ridadel muster aina kasvab.

Mustris VI jätsin välja 23.-24. silmuse, et mahuks kaks mustrikorda ruudule. See muster mõjuks ilmselt paneelina paremini, oleks kokkuvõtmiste efekt mõjusam. Mulle meeldisid need omapäraselt paigutatud kokkuvõtted.

Muster VII on vigane, read 13-14 on liiast, vale-palmiku muster ei lähe klappima. Raamatufoto on kehv, kuid tähelepanelikul vaatlemisel on näha, et neid ridu pole kootud ka näidises.

Poolest kilost lõngast sai ligi 25 lappi. Siiani olen alustanud 48-49 silmusega, kuid lappide suurused on mustrist olenevalt erinevad. Pean vist mõned üles harutama. 





Monday, 4 April 2016

Project of the Year 2016/5. Pitsilised Koekirjad ehk Suur Tegu 2016/5.


Next five squares for my project are ready, 21 all together now.
All of them can be seen on my Ravelry project page or in the blog, tag PitsilisedKoekirjad.
I found an error in pattern number 71, instead of twisted knit stitches have to be purl stitches.
Pattern 160 is not really good for a block as it creates scalloped edge.



Järgmised viis ruutu on valmis, kokku 21. Kõiki seni valminud ruute saab näha mu Ravelry lehel või blogis sildiga PitsilisedKoekirjad
Muster nr. 71 on raamatus vigane. Parempidiste keerdsilmuste asemel kudusin pahempidised silmused. Tagasiridu pole mustris antud, nagu enamasti siin raamatus, seetõttu tuleb hoolega jälgida, mis silmus kududa, parem- või pahempidine.
Muster 160 pole tekiruuduks eriti sobilik, sest moodustub laineline serv. 
Ruutude kudumist naudin täiega. Tavaliselt valmib ruut õhtuga, telekavaatamise kõrvalt. Igav ka ei hakka, sest muster on iga kord uus.




Saturday, 2 April 2016

The cardigan is ready. Kampsun valmis.

I am happy to report I finished the UFO! It took 'just' four years. ;)
The cardigan is knitted top down using The Contiguous Method.  This was my first attempt to start knitting this way, a very interesting method. I am a big fan of top down seamless knits.
I used a mosaic knit pattern for the colour-work in the bottom part. It is easy to knit as just one colour of the yarn is used at time. The fabric is not so thick like in stranded knitting and less yarn is used.
I love my new cardigan, one of the best I've made for myself. 

Link to my Ravelry project page.


Aega läks, kuid asja sai! Üks parimaid kampsuneid, mis endale teinud olen :)
Kampsun on kootud ühes tükis, ülalt alla. Aastaid tagasi avastasin Ravelrys "contiguous" meetodil kudumise. Tundus väga huvitav, ja ülalt alla ühes tükis kampsunikudumise fännina tahtsin kindlasti selle meetodi ära proovida. Huvitav, kas sel ka eestikeelne nimi on? Alustasin juhendi järgi, kuid varrukakaares tegin kasvatusi omasoodu, mõeldes, kuidas varruka lõige välja näeb. 
Lõnga oli vähevõitu. Lootsin, et augulist/pitsilist mustrit kasutades saan kampsuni tehtud. Selgus, et ikka napiks oleks jäänud. Kuna lihtsalt triibulist aluäärt ei soovinud, jõudsin kuidagi iseenesest mosaiikmustri juurde. Mosaiik on õhem, kui kirjatud kude, võtab vähem lõnga, ja kootakse ainult ühe lõngaga korraga. Varrukad valmisid esimesena, serv lõpetatud nõelaga. Kehaosa mosaiikmustrit kudusin kaks korda. Esimene kord sai kitsas, sest mosaiik on ikka palju tihedam, kui ülemise osa auguline muster. Uue mustri leiutasin ka, sest esimesel korral läks seljaosal muster nihkesse (mis mind üldse ei häirinud tegelikult). Teisel korral jätsin augumustri viimasel real kokkuvõtted ära, kudum kasvas ligi 25%. Mosaiikkude on aga niipalju tihedam, mingit volangi ei tekkinud. 
Hea meel, et tehtud ja mõnus sai!

Muster nihkes seljaosal (vasakul)

Varrukate otsad lõpetatud nõelaga


Minu projekt Ravelry's. Sealt leiab ka lõnga- ja vardainfo.

Wednesday, 30 March 2016

Sela's Socken in German. Saksakeelne muster.


The pattern is now available in German.
Huge thank you to Brigitte for the translation.


Muster nüüd saadaval ka saksa keeles.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...