Monday, 26 May 2014

Top Madness 1. Särgihullustus 1.


During the last week I have sewn three shirts and each one has presented a different challenge.

I found a piece of knitted fabric in Abakhan Fabrics, but one end was narrower than the other, however it was soft with a charming pattern. Initially, I planned to sew a top with two fabrics together, but could not find another suitable material. I decided to take a risk and try to make the top from what I had. I took a pattern from Ottobre (Ottobre Design  2/2014, pattern No. 3, Solid Green), which I changed quite a bit. I had to cut the front piece in sections due to the shortage of the fabric. The real surprise was that as a result of this I got new bigger motif on front. 

Continues... 

Eelmisel nädalal õmblesin kolm pluusi. Igaüks neist oli pisuke väljakutse, kuidas hakkama saada.


Abakhanis jäi näppu jupike trikotaaźi, ühest otsast kitsam, kuid mõnusalt pehme ja võluva mustriga. Esialgu plaanisin topi teha kahest kangast kokku, teist sobivat aga ei leidnud. Vaatasin, et kui hästi kombineerin, tuleb ehk välja. Võtsin aluseks Ottobre lõike (Ottobre Design 2/2014, pattern nr 3, Solid Green), mida muutsin kõvasti. Kaelusest jäid ära krooked, esiosale tegin rindade alla kaarja läbilõike (idee Kadri blogist), esi-ülaosa on keskelt õmblusega, kaeluseava suurem ja varrukalõige hoopis Burdast pärit. Esiosa läbilõiked on tingitud kanga vähesusest, lihtsalt ei tulnud ühes tükis välja. Ülaosa mustri panin küll peegelpilti, kuid esi-alaosa mustrit ei vaadanud rohkem, kui et allääres jookseks sarnaselt seljaosaga. Rõõmsaks üllatuseks osutus, et läbilõigete tulemusel moodustus rinnale uus, suurem mustrimotiiv.

jätkub... 

No comments: